BL News; BLOOM & other BL stuff

ini dah telat 1 tahun tapi saya juga mau share ttg majalah online ttg yaoi dari Indonesia Fujoshi Forum

namanya BLOOM singkatan dari Boys Love Online Magazine

Sayangnya cuma ada volume 1 padahal kontennya lumayan ^_^ coba dilanjutin lagi, tapi pengalaman emang susah bikin online magazine volunter yg kontinue pasti yg buat punya kesibukan sendiri2

P.S Kawaii BGT cover utamanya Both x Newyear ❤

Eh pas lagi browsing di ISSUU malah ketemu Essay yg membahas tentang manga BL karya Fusanosuke Inariya sensei

Forbidden Love and Violent Desire: Themes in the WWII Yaoi Manga of Fusanosuke Inariya

aaah kerennya!! pengen bikin tulisan akademik tentang BL kaya gini

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s